världens finaste

   

  

  

Älskade nelson. Du kommer alltid vara en del av oss alla. Du kommer alltid ha en stor plats i alla våras hjärtan. Du är och förblir världens bästa vovve och ingen kommer någonsin glömma dig - tvärtom. Var du än är så kommer du alltid finnas med oss. Det spelar ingen roll om du är här på jorden eller inte, du lever kvar i vårt minne och där stannar du föralltid. Det gör så fruktansvärt ont att du måste lämna oss, men jag vet att du kommer få det mycket bättre i himlen utan smärta och elände. Jag fäller alla mina tårar jag har för dig hjärtat. Du kommer alltid existera i våra minnen som den underbara hund du var och förblir. Jag älskar dig älskade Nelson, vi alla gör! - vila i frid världens bästa vovve <3

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: