Två gratulationer

Godmorgon bloggen!
Idag ska vara en bra dag. Det finns 3 saker som firas idag.
1. Prio nummer ett är givetvis att Feffe fyller 18 år! Grattis på dig, hoppas du får världen bästa dag!
2. Det är valborg, det gillar vi alla. Då blir det festa med de bästa och ha skit kul.
3. Tillhör valborg, för idag är det 2 år sedan jag och Tobias träffades för första gången, hihi. Love!

Men tyvärr är vädret inte det bästa idag. Här nere regnar det och är allmänt grått ute. Jag hoppas att molnen försvinner under dagen och att det slutar regna så solen kan titta fram, håller tummarna! Och en annan dålig sak är att jag känner mig lite småkrasslig... Halsen vill inte som jag vill, näsan rinner lite smått och jag har huvudvärk. Och jag hoppas jag känner mig bättre under dagen. Kanske bara lite "morgonsjuka" eftersom jag gick upp för en stund sedan, ibland känner man sig så på morgonen ju.

Vilket långt inlägg det blev, bäst att sluta innan det blir tråkigt.
Skriver ett par rader senare. Ha en fin dag och den bästa valborgen!


Jag just nu.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: