Titta vad posten kom med

Hah, okej såhär är det:
Jag har varit på internetcafé en gång i hela mitt liv. Då var jag i Malmö med Michelle och Tobias. Vi var på ett internetcafé som heter gamers paradise och anledningen till att vi gick in där var för att vi inte hade någonting att göra, vi ville inte hem och tänkte att det var en kul grej. Men så var man tvungen att registrera sig och då gjorde vi givetvis det och satt där i 20 minuter ca. Har aldrig satt min fot där ingen...

Men till saken. Fick nämligen hem ett brev från dem. Kunde först inte fatta vad gamers paradise var, men som trillade polletten ner. Jag har faktiskt fått 100kr i en värdecheck där att spela för! Vilket är en kul grej, dock synd då jag absolut inte tycker det är roande att sitta där eller kul överhuvudtaget...

Men såhär står det i brevet:
"Bästa medlem. Under april månad så kommer vi på gamers paradise att dela ut över EN MILJON KRONOR till våra lojala medlemmar. Nedan hittar du din andel av dessa pengar i form av en värdecheck."


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: