Mot trelleborg

Godkväll!

Jag ska alldeles strax hoppa in i duschen, packa en liten väska och gå och lägga mig tidigt denna lördagskväll. Jag ska nämligen till Trelleborg imorgon! Och där ska jag träffa min sjöman några timmar under dagen och kanske till och med sova över... i en hytt, på en båt! Jag längtar mycket efter honom så det ska självklart bli jätte roligt och träffa honom! Dock är jag lite nervös för resan dit. Jag tycker verkligen in om tåg/buss, speciellt inte själv. Men jag får trösta mig med min mp4 och tänka på att jag är på väg till mitt hjärta!

Nej, nu får jag ta och få tummarna loss. Måste få sova eftersom jag ska upp tidigt!
Ha en fortsatt trevlig lördagskväll. Godnatt för mig!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: