Kvällsblogg

Så, godkväll läsare.
Nu har jag tittat färdigt på andra avenyn, vilket bra avsnitt idag och följande verkar vara ännu bättre, spännande! Ska snart hoppa in i duschen hade jag tänkt och sen nanna min kudde. Jag är trött och ska fara till skolan imorgon hade jag tänkt. Men för övirgt har dagen varit helt okej, från fika till "youtube" nördar *skrattar* men nu säger både mitt huvud och min kropp stopp och det är dags för att avsluta dagen. Men jag önskar er en fortsatt trevlig kväll till er som inte planerat och sova på ett par timmar. Men godnatt och sovgott sötnosar!

Lägger in en "stchhhhek" bild från i förmiddags när solen värmde gött!

Jag vet att jag inte har platt mage, det behöver ni inte påpeka.
Men såhär ser jag ut och jag är nöjd med mig själv.
Det är väl det - i slutändan - som är viktigtast? Vad jag själv tycker, eller?
Ville bara säga det till er som måste kritisera sådana patetiska saker..

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: