känslor/tankar

Just nu är det hundra miljoner tankar och känslor som snurrar runder i mitt huvud. Jag vet inte varför men jag känner mig meningslös idag. Jag känner mig svag, sviken. Det känns som om jag blir tagen i andra hand hela tiden. Det känns som om jag gör allt för alla hela tiden men får ingenting tillbaks. Jag försöker och försöker men får ständigt kniven i ryggen. Så fort jag vänder mig sätter någon den och vrider om. Det gör så ont att veta att jag inte räcker till. Och att veta att jag försöker men misslyckas hela tiden knäcker mig totalt. Born to fail... Jag undrar om de finns någon som ser hur jag försöker. Hur jag än gör så blir det bara fel, om jag nu gör fel så berätta det för mig. För jag känner och tycker inte att jag gör fel. Men om jag gör det så måste jag få veta det, annars kommer jag aldrig göra rätt. "Jag kan inte sluta undra vad jag gjort för att förtjäna att ha det såhär". Allt är inte bra, allt är inte okej. Jag känner mig värdelös, som om ingen värdesätter mig. Jag hoppas och tror att jag har fel, men det är vad jag känner. Berätta för mig, så jag kan ändra mig - eller säg att jag gör rätt så jag slipper denna känslan...

Kommentarer
Martina

Jag vet att det var länge sen du skrev detta så jag vet inte om du mer eller mindre känner så idag men be aldrig någon säga till dig hur du ska vara, vi är alla speciella på våra vis. Om dessa personer du ställer upp för inte ger något tillbacka så är det inga som är värda din vänskap. Man ska vara omtyckt för den man är, inte som andra vill att du ska vara. Ingen är perfekt vilket man inte ska behöva vara för att respekterad för den man är.

2010-07-21 18:01:32
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: