I mina nya kläder

Hej!
Jag har precis vart och duschat, intressant va? Nej, kanske inte... men iallfall nu sitter jag här ny duschad och blöt i håret och funderar på när jag ska gå och fixa mig. Ska möta folket vid stationen klockan 18.00 och innan dess ska jag hinna sminka mig, byta om, handla hårsspray och en vända upp om till mig och hämta några cider. Usch vilket jobbigt liv jag har... ha-ha. Hittade en söt brun/beige klänning som jag tänkte ha idag, med paljetter. Enkel och söt, passar mig. En söt liten svart tröja, typ, den täcker axlarna iaf också! Detta blir nog bra...

Nä, u ska jag göra något vettigt, föna mitt hår typ. Men, ha nu världens bästa valborg min vänner.
Ta det lungt med spriten!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: