Goodbye my lover,

Morning!
Klockan är runt 10 och jag gick upp för en liten stund sedan. Har druckit mitt morgon-kaffe och nu fastna jag här. Ingen skola för mig idag, såkallat ledig efter gårdagen (haha) Fredag, vem älskar inte en fredag? Jag gör inte, inte denna fredagen iallafall. För det är såhär att Tobias åker och jobbar - igen, över helgen!? Det slår aldrig fel att det är över en helg eller just när jag har lov. Men jag ska inte sitta hemma och deppa för det! Jag ska min själ komma på någonting att göra. Om inte annat kan jag ju sätta igång med träningen igen som jag plötsligt slutade med när han kom hem... oppss. Nu ska vi gå och pussas lite framför tv:en innan han åker.
Ni får ha en fin dag och ta hand om er.


Morgonbild. Dock sluter jag ögonen...

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: