godmorning sunshine

Godmorgon bloggen!
Idag är jag på ett strålande humör! Jag vet inte varför, vaknade upp hur pigg och glad som helst och jag tror att det beror på vädret. Man blir så glad av fint väder, blir man inte det? Ah, härligt! No-make-up today, solens strålar ska lysa och göra mig brun hade jag tänkt. Lite färg får man väll? Jag ska iallafall snart gå och byta om till träningskläder av något slag, ska nämligen ut och rolla (inlines) med michelle! Det är min fjärde dag jag är ute och rollar, det är fruktansvärt kul och man får faktiskt lite träning, det är ett + i kanten..
Jag ska fota hade jag tänkt så bilder dyker upp senare under dagen. Men ha en fin söndag! Ta hand om er.


Och ett stort grattis till denna underbara prick som blir 18 idag!
Grattis Evelina, hoppas du får världens bästa dag!

Kommentarer
Jag

Test

2010-04-18 19:30:28
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: