Fusk?

Jag tror inte jag är ensam om att vilja gå ner i vikt, få smalare midja, magmuskler osv. Jag orkar definitivt inte träna, sånt orkar man bara inte.. inte jag iallafall. Ska jag orka ska jag ha resultat direkt och det vet vi ju alla att det funkar inte. Men liksom, what about fusk då? Kikade runder lite på google, på träningsmaskiner och dylikt som hjälper till att få en platt och fin mage. Men nu är frågan, funkar det?

Jag hittade abtronic x2 som är ett bandbrytande fitness-system som motsvarar situps!
Hemsidan säger:
"Låt den sända milda elektroniska impulser till dina muskler som får dem att dras samman. På endast en minut uppnår du minst 400 muskelsammandragningar"
Funkar det eller inte? Denna går på 1500kr med frakt, lite mycket pengar tycker jag att slänga ut på något som kanske inte funkar, men sugen som sören på att prova den. (?)


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: