Efter-middagen

Hej!
Jag har precia ätit tacos igen. Det är ju så gott, eller hur? Nåja, eftersom mamma skulle vila en timme och jag orkade inte vänta på maten så gjorde jag lite tacos idag igen. Nu är jag proppmätt och det känns som om min mage ska sprängas. Typiskt mig, äta tills jag spricker...

Jag har inga planer för kvällen, jag hade.. tills man blir bortglömd, lurad.. ja gud vet allt. Men jag väljer att inte bry mig om det. För betydde det inte mer så tänker inte jag lägga ner kropp och själ i det heller.
Istället har jag en hemmadag. Denna helgen blir en hemma-helg och det är verkligen inte fel. Ganska skönt och ha liten egen tid så man kan tänka om lite grann, göra något för sig själv.

Tänker nörda mig framför datan nu ett par timmar, men vi ses sen som vanligt. Hugs

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: