Dumma jag

Hemma från skolan/tipsrundan med gamlingar, (om man nu ska uttrycka sig lite drastiskt) och faktsikt var det ganska kul. Det var frågor som gällde väldigt gamla , asso typ väldigt gamla låtar, filmer osv. och de kunde ju givetvis "gamlingarna" och de var pigga, glada och roliga! Efter den lilla tipsrundan som bara var på 12 frågor så blev vi bjudna på kaffe och vaniljbulle, gott faktsikt! Pris fick alla, ingen var bäst och ingen sämst, alla som gick rundan var lika bra men vi fick faktsikt ett hederspris. Japp, de äldre fick välja mellan, en plastregnkappa, sudoko-bok, och näsdukar? Vi fick välja mellan en penna och en tvål? Väldigt roliga priser.....
Men det var för övrigt roligt och lite högre än mina förväntingar.
Hellre hade jag haft det såhär, lära mig, än att gå i skolan...

Som rubriken säger är jag dum, jag tog bilder men glömde usb-minnet hemma och kan inte lägga in dom nu, är hos Tobias. Men ska hem en vända sen så jag hämtar det då och då får ni bilder från dagen!
Nu ska jag dricka eftermiddagskaffe! Hejdå

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: