Det gör ont

Jag måste bara säga att jag kommer skriva mycket om älskade nelson som jag och alla andra saker så enormt mycket. Trodde inte ett djur kunde sätta såna djupa spår, men det gjorde nelson. Jag saknar honom väldigt mycket och det är väldigt tomt utan honom. Rest in peace.
Gårdagen var jätte rolig. Jag och Tobias blev hembjudna till Louise och Madde på middag, hemmagjorda piroger som var jätte gott! Därefter drack vi några cider, spelade yatzy, sjöng singstar och hade jätte roligt! Kom lite fler folk sen så vi var ett gäng. Men tack för kvällen allihopa, jag hade jätte kul! Idag är det Söndag, tråkigt.. men ett strålande väder! Sitter och funderar på om man skulle dra någonstans (utomhus) eftersom det är så underbart väder.
Jag ska iallafall först äta frukost, vilket jag ska göra nu.
Men ha en fin dag och ta hand om er.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: