BOSSE

God eftermiddag läsare!
Hoppas ni alla mår precis lika bra som jag! Jag är på strålande humör och vad som snurrar runt i mina tankar nu är att livet leker fullt ut! Jag har mina dagar, precis som du och idag är det en skit bra dag! Kan inte få nog asso.. Har varit precis kommit hem från skolan, slutade lite tidigare idag då vi inte hade någon svenska. Hade prov i arbetsmiljö och det kändes ok, men får se hur det går. Även en hörförståelse i engelska som också kändes bra. Nu ska jag smita och koka kaffe och ligga och skratta för mig själv för det bra humör jag är på! P.S mcdonalds och bosse i right, HAHA - skrattttttar
Ha en fin dag/fortsatt och ta hand om er.


Kolla in fräckisen! (YYY)

Kommentarer
Louise

HAN ÄR ASBALL! :D <3

2010-04-06 17:55:24
URL: http://hejlouise.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: