Bidobi-bam-bam

Godkväll!
Jag är på ett strålande humör och känner att jag kan vara vaken hela natten. Det har varit strålande väder, en bra skoldag, valborg imorgon och inte minst sagt en härlig kväll med underbara människor. Jag och Tobias drog oss till furulund och träffade en massa trevliga människor, spelade kubb, fotboll och hade skit kul!

Imorgon är det valborg/18-årsfest. Det är nämligen så att min kära kompis (min tvilling-kompis/samma namn) ha-ha, det blev komplicerat men hon heter också Feffe fyller 18 bast imorgon och det ska givetvis firas! Sen under kvällen träffar man lite andra, säkerligen folk man känner men även nya. Jag är taggad som sören och längtar!

Nu tänkte jag byta om till min baby-natt-tröja och lägga mig och kolla på film.
Ha en fortsatt trevlig kväll. Jag säger godnatt och sovgott!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: