Bästa kvällen

Gårdagen var den roligaste på länge faktiskt! Vart med Tobias, Robin, Sara, Månsson, Jessy och Andy och vi fick alla ett impulsryck av att göra någonting så på mindre än en timme hade vi bokat en bana på entre bowling och var på plats! Men hur stor är sannerlikheten att entre malmö måste utrymmas för brandlarmet går? Inte så stor chans.. men det var just vad som hände precis när vi skulle börja bowla. Larmet gick och hela entremalmö fick utrymmas, dock fick vi inte stå ute så länge. Brandbilen var snabbt på plats och konstaterade att det var okej att gå in igen. En rolig timme med jätte trevliga människor, tummen upp på den kvällen! Jag gjorde världens tabbe också, precis när jag slänger iväg klotet åker jag med och trillar. Tittar upp, allas ögon var på mig och alla skrattade.. Menmen, bjud på dig själv - jag gav alla ett gott skratt iaf! Tack för kvällen allesammans!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: