22 April

Godmorgon!
Idag kommer bli en rolig dag. Det är nämligen såhär att vi på op-omvårdnadsprogrammet har hälsovecka eller vad de kallar det denna veckan så vi har blivit bjudna på frukost i Tisdags och ska bli det på Fredag igen. Och idag ska vi, tillsammans med vår paralell(stavning?) klass gå en tipsrunda med äldre från ett äldreboende i Lund. Vi kommer antagligen bli indelade i grupper och gå med varsin äldre, och de har gjort frågor till oss och vi, eller våra lärare till dem. En ganska kul grej att hitta på. Lärorikt blir det nog också, nu får vi chansen att visa upp våra kunskaper vi lärt under detta året som gått, spännande!
Skriver när jag kommer hem hur dagen blev. Kanske några bilder eller två också!

Jag är, idag igen, pigg och glad. Men jag har ett dilemma, jag vet inte alls vad jag ska ha på mig idag. Känns som om jag har gått igenom hela garderoben men inte hittat något! Men eftersom vi ska gå mycket idag funderar jag på att ta mjukisbrallor eftersom det är skönt att gå i! Ska försöka klämma i mig lite frukost nu, sedan sätta upp mitt hår med en klämma jag köpte igår, det lilla hår jag har..(haha) Men jag önskar er en fin dag! Kram.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: